I Have Something To Say.
5:33
My Roommate Got Arrested.
7:35
They Got Into A Fight.
8:52
2 muaj më parë
We Got ANOTHER New Roommate.
5:13
I Got My Girlfriend A New Pet.
4:48
It's Official.
5:17
5 muaj më parë
He Shouldn't Have Ate This...
5:50
Our Worst Idea Yet.
5:09
5 muaj më parë
Meet Our New Roommates :)
6:34
5 muaj më parë
A Vlog I've Been Holding Onto..
8:11
I love you, Corey La Barrie.
16:54
WE TOOK THIS TOO FAR....
7:01
7 muaj më parë
You Guys Made Me Do This...
6:59
I've changed...
8:33
2 vjet më parë
SUMMER ROAD TRIP
7:55
2 vjet më parë
MEET MY NEW ROOMMATES
11:52
2 vjet më parë
The (VERY) Drunk Yoga Challenge
5:58
I Woke Up In Taiwan
5:42
4 vjet më parë
Las Vegas || DAY 7
4:16
4 vjet më parë
Arches National Park || DAY 6
3:12
Salt Lake City, Utah || DAY 5
3:21
Things I Wish I Could Do
5:19
4 vjet më parë
Reacting To Old O2L Videos
5:43
Shot Roulette With Friends
8:40
MY CAT IS A TEENAGE B!%@#
3:23
4 vjet më parë
TAKE A SHOT, DO A CHALLENGE
11:55
Smack Dat Ass
5:08
4 vjet më parë
& Jc's Still From Texas
3:50
5 vjet më parë
We're Going On A Date
4:10
5 vjet më parë
Somewhere Random || DAY 4
5:00
5 vjet më parë
TURNING INTO A ZOMBIE!
3:28
5 vjet më parë
Vancouver, Canada || DAY 3
3:41
Cannon Beach, Oregon || DAY 2
3:39
Meet The Team || DAY 1
4:25
5 vjet më parë
RV Breaks Down || DAY 0
3:49
5 vjet më parë
Hello. I'm Back Baaaaby.
1:44
5 vjet më parë
Emojis in Real Life
7:19
5 vjet më parë
Say Anything Challenge
5:48
5 vjet më parë
Playing w/ A BB Gun
7:57
6 vjet më parë
Smashing Piggy Banks Challenge
6:55
Last-Minute Halloween Costumes
4:41
OUIJA WHERE IS KIAN?
2:35
6 vjet më parë
Let's Make A Video....Shall We?
4:06
Dirty Whisper Challenge
7:13
6 vjet më parë
ALS ICE BUCKET CHALLENGE
2:05
6 vjet më parë
EXTREME GIRLFRIEND TAG
7:33
6 vjet më parë
HOUSE TOUR GONE WRONG!
6:02
6 vjet më parë
I MADE A PORNO!
3:51
6 vjet më parë
MESSY Sauce Showers
8:50
6 vjet më parë
Just Girly Things
5:13
6 vjet më parë
Komente
Jadeyy
Jadeyy 40 minuta më parë
Christian is always well dressed
Alexis Marina
Alexis Marina 49 minuta më parë
I love Joji’s song in the background when crawf gets emotional 🥺🥺
Makayla ꎭ
Makayla ꎭ 3 orë më parë
rip corey 🥺💙
StarDashUnicorn
StarDashUnicorn 4 orë më parë
Still to this day I can't watch this video without crying, I'm so broken, every birthday will remind me of him cuz I have the same one as him, love you Corey 💖
Zoe Norris
Zoe Norris 6 orë më parë
wait is JC single or not🤣
Tanya Krotowa
Tanya Krotowa 6 orë më parë
5:42 LOL HAHAAHHA
Tanya Krotowa
Tanya Krotowa 6 orë më parë
The last time I checked Crawford got Ps5 Now the car
Tanya Krotowa
Tanya Krotowa 6 orë më parë
Lol ahahhahahahahha
Anna Wilkinson
Anna Wilkinson 6 orë më parë
Six years ? What
Tanya Krotowa
Tanya Krotowa 6 orë më parë
1:51 the song tho
Teresa
Teresa 12 orë më parë
Dude why is this recommended? 💔
Tessa Johnson
Tessa Johnson 14 orë më parë
JC......what the fuck
Yesenia Ortiz
Yesenia Ortiz 19 orë më parë
2020 anyone?😂
Jadeyy
Jadeyy 20 orë më parë
The fact that Oscar didnt flinch when Jc was gonna "kiss him" at 6:34 is soooo funny to me😂😂
Natalie Figueroa
Natalie Figueroa Ditë më parë
y’all were such babies
Lupe Calderon
Lupe Calderon Ditë më parë
PERIOD!!! C4 is BLUEDD
Drea Gonzalez
Drea Gonzalez Ditë më parë
I missed you Today Corey 💙
Maddie Waara
Maddie Waara Ditë më parë
The way I am crying well watching this and knowing that he won't be here for Christmas just makes me so upset and so sad. Rest In Paradise Angel. I love you forever
Gracie Marie
Gracie Marie Ditë më parë
2020 and omg there such little babies lol
kendayl marie
kendayl marie Ditë më parë
the fact that Cam was 20 in this and Nash was 16 blows my mind...
franki baby
franki baby Ditë më parë
I literally had to stop watching when Crawford was getting emotional because I felt so bad that it was a prank
Alex Su
Alex Su Ditë më parë
Ok I’ve been catching up with these guys. Why is it called C4 house again? I know it’s JC, Crawford, Corey, and who else?
Linx Low
Linx Low Ditë më parë
I died omg I couldnt stop laughing
Chai R.
Chai R. Ditë më parë
Joji!!!!
Rachel C
Rachel C Ditë më parë
I’m here bcuz this was on my fyp and Kian was singing 5sos
Skylee Ohler
Skylee Ohler Ditë më parë
So did they break up
wendii11 _
wendii11 _ Ditë më parë
THIS WAS 7 YEARS AGO?!?!? i’m old😭😭
Selena Morales
Selena Morales 2 ditë më parë
“Don’t cry, don’t cry your gonna make me cry, I don’t do that” lmfao jc is adorable
Jason Wasson
Jason Wasson 2 ditë më parë
david should he never competes in the vlogs
justlovinlife16
justlovinlife16 2 ditë më parë
This video NEVER fails to make me laugh
Kaitlyn Rose
Kaitlyn Rose 2 ditë më parë
omg listen to kian at 3:29
Natalie Marie
Natalie Marie 2 ditë më parë
Change his name to OSCARED
Eima Naser
Eima Naser 2 ditë më parë
The change of emotion from the Tesla to the Honda I FEEL SO BAD I can’t even afford a Tesla but I want him to have one
k. jenae
k. jenae 2 ditë më parë
after crawf said “this is not my car” at 6:41 i literally stopped watching, i jus want the memory of happy crawf in my head😭
renee chilombo
renee chilombo 2 ditë më parë
Can they remake this
kaylee anne
kaylee anne 2 ditë më parë
I think they broke up after this.. I dont think she could've handled living w over 5 guys. But on his recent stream, he called another girl "my girl" Idk if it was a joke but they dont even follow eachother ): he also said in the stream when someone asked if he as a girlfriend he said no
- TheSimpleDulce -
- TheSimpleDulce - 10 orë më parë
@Marlene Lopez rightt! but i mean it’s their choice. we can probably find out soon. her bday is coming up i think
Marlene Lopez
Marlene Lopez 21 orë më parë
I swear to god if he really lost her because he chose living with "the boys" over just her I SWEAR- 😡
- TheSimpleDulce -
- TheSimpleDulce - Ditë më parë
@Katherine Acevedo :,(
Katherine Acevedo
Katherine Acevedo Ditë më parë
Yeah they broke some time after this . He was open about being single but didn’t go out of his way to announce it
- TheSimpleDulce -
- TheSimpleDulce - Ditë më parë
@melissa g oh🙁 i liked chelsey😢
Jenn Pankey
Jenn Pankey 2 ditë më parë
man I just watched this and started crying.. love you so much Corey!
Gisellex
Gisellex 2 ditë më parë
WHY IS THIS IN MY RECOMMENDED IN 2020
Natalie Marie
Natalie Marie 2 ditë më parë
“5 secrets to running faster.” I wheezed 😂
Natalie Marie
Natalie Marie 3 ditë më parë
“I’M SORRY!! IT WON’T HAPPEN AGAIN!!!!” I’m wheezing 😂
Natalie Marie
Natalie Marie 3 ditë më parë
“Little booties matter.” I feel better now. Lol
Guadalupe Diaz
Guadalupe Diaz 3 ditë më parë
😂😂😂🤣🤣😅😃😅😂😂😂😅😂🤣😂😅😅👍🏻👍🏻😂🙏🏻😇😇🙏🏻😎😂😂👍🏻😂🙏🏻🙏🏻😎👍🏻👍🏻🙏🏻🙏🏻😂👍🏻👍🏻🤣😃🙏🏻😂👍🏻👍🏻😂😂😂😅
Erika Martinez
Erika Martinez 3 ditë më parë
thanks ALpost, for recommending this after 6 years <3
Rheana Marie
Rheana Marie 3 ditë më parë
We need David Dobrik to get this man a car fr.
Krysten Kamai
Krysten Kamai 3 ditë më parë
whos here, after you watched kevins vid and found out they broke up???? :(
Tania Ortega
Tania Ortega 3 ditë më parë
What video??
Maryam Shahid
Maryam Shahid 3 ditë më parë
Jc: "Did I give you permission to smack my ass" Brian: "Wrong cake" Jc: "It's all good, Chelsey don't watch my vlogs" Oscar: "The plot Thickens" 2:14
lj
lj 3 ditë më parë
"i can't have a bad one, God got my back."
Areesha A
Areesha A 3 ditë më parë
nah this was just mean
Zunairah Ahmed
Zunairah Ahmed 3 ditë më parë
Crawford at the end man. Straight up savage.
Angelina Sohl
Angelina Sohl 3 ditë më parë
Her voice sounds so different from now🥺😢
Natalie Marie
Natalie Marie 3 ditë më parë
Lol that fact that Oscar is still scared of him after knowing it’s just Ryan in a mask 😂
Erika Lemus
Erika Lemus 3 ditë më parë
so proud of how far you’ve come! haven’t watched ur vids in a minute but i’ve been bingeing for the past 2 hours and wow!!! it makes me happy seeing ur success!
Natalie Marie
Natalie Marie 3 ditë më parë
This is why I hate pranks
Erika Lemus
Erika Lemus 3 ditë më parë
haha poor crawford!! david dobrik needs to get this man a car!! 😅
Trish's world
Trish's world 3 ditë më parë
WHY alL rOAteds My bAbY on his BRithdAy
mikayla jade
mikayla jade 3 ditë më parë
loving the national association space association shirt!
Cara Mazzei
Cara Mazzei 3 ditë më parë
love you jc
Stumy Vlogs
Stumy Vlogs 4 ditë më parë
So did jc and chelsey break up?
Ashlie Wright
Ashlie Wright 4 ditë më parë
JC putting Harry Styles song in the vlog made my day !!!
Miranda Armendariz
Miranda Armendariz 4 ditë më parë
“muStArd?! I dOnt LIKe MuStArD
Diana_xo
Diana_xo 4 ditë më parë
Danny is a moodd
Caydence Orrell
Caydence Orrell 4 ditë më parë
Since when does Jc smoke?
Glenys Flores
Glenys Flores 4 ditë më parë
please get him a car.. IM CRYING HERE ):
Dayanara Bernal
Dayanara Bernal 5 ditë më parë
rewatching in Nov 2020. I laugh everytime <3
milla hewitt
milla hewitt 5 ditë më parë
I WANTED TO CRY WHEN HE STARTED GETTING EMOTIONAL YOU COULD SEE THE REGRET ON JCS FACE
Delaney Graham
Delaney Graham 5 ditë më parë
NOW GET HIM A CAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ashley Sosa
Ashley Sosa 5 ditë më parë
THIS HURTS MY ♡
Samantha Mccarty
Samantha Mccarty 5 ditë më parë
Omg i feel so fucking bad tho when crawford started saying how much he loves jc i was like yeah you might just wanna quit while your ahead❤😂
Samantha Mccarty
Samantha Mccarty 5 ditë më parë
1:04 HAHAHA JC I DIDNT KNOW RANGE ROVERS COULD FUCK CORVETS AND CORVETS FUCK LAMBOS😂😭💀🤧
elissa angeline
elissa angeline 5 ditë më parë
its 2020 and youtube decided to recommend this
Jadeyy
Jadeyy 5 ditë më parë
Loved how Christian still smiled even though he was upset
Abbygael A.
Abbygael A. 5 ditë më parë
Omg the fact that I know it’s a prank WHILE Crawford is being emotional makes me feel terrible
Abbygael A.
Abbygael A. 5 ditë më parë
Jc you have to buy him a car now
Sam G
Sam G 5 ditë më parë
here after watching the whisper challenge on Dyl & Wyl's channel :') Babiessss I remember this like it was yesterday
Alicia Was Here
Alicia Was Here 5 ditë më parë
yessss omg it made me think of this video so much so I decided to watch it again😭
Olivia Portillo
Olivia Portillo 5 ditë më parë
don’t worry crawford ill buy you a new car with the 3 dollars in my bank account
Maria Bandayrel
Maria Bandayrel 5 ditë më parë
Whos still watching this during pandemic?
Paola Marie
Paola Marie 6 ditë më parë
now you actually gotta buy him a tesla Jc that was MEAN
Gabi Rodriguez
Gabi Rodriguez 6 ditë më parë
Oscar can get it!!! Yes king.
Jeimy Nunez
Jeimy Nunez 6 ditë më parë
Awwwwwwww he was so great full and was about to cry I feel so bad for Him 😢🙏♥️
Dalia Chavez
Dalia Chavez 6 ditë më parë
Now you have to buy him one